Het motto van Rodruza is living bricks. En dat is niet voor niets. De gevelstenen van Rodruza brengen gevels tot leven. De klei die ze uit de Waal trekken wordt in de fabrieken in Rossum en Gendt gebakken tot unieke stenen in allerlei kleuren en maten. Dat levert mooie aanzichten op - en wij zijn blij dat we Rodruza mochten helpen met verschillende hand-en-spandiensten op het gebied van marketing.
Van levende gevels tot een levendig merk: marketing on demand voor Rodruza
In Nijmegen, waar het hoofdkantoor van Rodruza zich bevindt, was iedereen (van de financieel manager tot de verkoopvertegenwoordigers) ook een beetje marketingmanager. Best veel hooi op vorken die al overvol waren. Met een nieuwe website in het vooruitzicht - en om de boel weer een beetje op de rit te krijgen - was een beetje hulp was dan ook meer dan welkom.
VOIR sprong in de bres en nam de marketingwerkzaamheden uit handen. Van pakkende teksten op de nieuwe website tot opvallende advertenties in het Architecten Jaarboek en van strak projectmanagement tot boeiende nieuwsbrieven: wij waren de marketingafdeling on demand.