DGA Vending
Full service
Fotografie
Copy writing

DGA Vending: de club die bewijst dat een vendingmachine nét zo veel plezier kan brengen als een sterrenchef, alleen dan zonder reserveringstijd en een persoonlijk faillissement. Vanuit Wijchen bedienen ze niet alleen hun buren, maar de hele Benelux én onze Oosterburen, jawohl! Met meer dan 5.000 machines zit de kans er dik in dat jij al weleens gretig gebruikgemaakt hebt van één van die machines. Bij DGA geen poeha of gelukte praatjes, maar Nijmeegse nuchterheid en gaan met die banaan. Hoe dat eruitziet? Scroll vooral verder, dit is een leuke.

ABOUT THIS PROJECT

Gevuld met meer dan alleen snacks

The REQUEST

Niet lullen, maar vullen, luidt het credo. En eerlijk gezegd werkt dat best aanstekelijk. Het is zo'n bedrijf waar je binnen vijf minuten denkt: ja hoor, dit klopt helemaal. Een team dat dĂłet, niet twijfelt en precies daarom ruimte biedt voor creatieve fratsen.

‍

Dus toen wij mochten meedenken, gingen we uiteraard helemaal los. Adventskalender? Check. Golden tickets? Dubbel check. Flyers, kraskaarten, een mini-magazine dat net te luxe is om een ‘menukaart’ te noemen
 ja, dat dus. En ondertussen doken we ook nog de interne keuken in om hun missie en kernwaarden eens even netjes op smaak te brengen.
‍

Bij DGA werkt het ongeveer zo: zij hebben een idee, wij mogen ‘m gek maken. “Kunnen jullie iets leuks bedenken?” Ja hoor, tuurlijk kunnen we dat. Voor je het weet staan we weer adventkalenders te ontwerpen. Of een menumagazine dat veel te veel magazine is om nog ‘menu’ te heten. Of golden tickets, flyers, kraskaarten
 wat er maar in ze opkomt. Want als DGA iets wil neerzetten dat nĂ©t even anders is, bellen ze ons. Niet voor moeilijk gedoe, maar voor energie. Voor snelheid. Voor fun. Voor dat ‘okĂ©, leuk, gaan we doen’-gevoel. Kortom: ze zochten geen leverancier. Ze zochten een partner die meebeweegt, meedenkt en meevlamt. En dĂĄt is precies wat we doen.

‍

Our job

Dus wat doen we nou precies voor DGA? We ontwerpen, schrijven, bedenken en gooien er een vleugje “dit is leuker dan nodig was” overheen. Adventkalenders die bijna te mooi zijn om open te scheuren. Golden tickets waarmee je spontaan wil rennen alsof je in een snoepfabriek werkt. Kraskaarten die nĂ©t genoeg spanning opwekken om tĂłch even je nagel erin te zetten. Flyers die geen flyers voelen, maar mini-momentjes van aandacht. En een menumagazine dat stiekem meer lifestyle dan vending is (en daar komen ze zelf ook eerlijk voor uit).

‍

Maar we duiken niet alleen in de creatieve fratsen. Intern gingen we net zo hard: de missie, de kernwaarden, de boel scherp, helder en Ă©cht DGA maken. Niet zweverig, niet wollig, gewoon in woorden die je ook om 06:00 ’s ochtends met één oog open snapt. Woorden die hen trots maken, en dat is gelukt.

‍

We helpen ze knallen. En zolang zij blijven bellen, blijven wij vlammen.

‍

Have a project in mind?

Start a project